Makaleler
17
Tümü (17)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
ESCI (2)
Scopus (3)
TRDizin (10)
Diğer Yayınlar (4)
7. BİLGİ YETKİNLİĞİNİN LOJİSTİK PERFORMANS ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ
KAFKAS ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ ve İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.11, sa.21, ss.182-202, 2020 (TRDizin)
8. Bilgi Yetkinliğinin Lojistik Performans Üzerindeki Etkileri
KAFKAS ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ ve İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.11, sa.21, ss.175-196, 2020 (TRDizin)
9. Housing satisfaction in a traditional neighborhood of Izmit, Turkey
International Journal of Housing Markets and Analysis
, cilt.13, sa.2, ss.251-266, 2020 (ESCI, Scopus)
10. Housing Satisfaction In A Traditional Neighborhood of Izmıt/Turkey
INTERNATIONAL JOURNAL OF HOUSING MARKETS AND ANALYSIS
, cilt.13, sa.2, ss.251-266, 2020 (ESCI, Scopus)
13. The Relationship Between Family-Brand and Brand Equity.
Social Sciences, Management and Economics Journal
, cilt.1, sa.1, ss.2-12, 2019 (Hakemli Dergi)
15. Girişimsel Pazarlama Boyutlarının KOBİ ve Yönetici Profilleri Açısından İncelenmesi: Tekirdağ İlinde Bir Uygulama
Balkan and Near Eastern Journal of Social Sciences
, cilt.3, sa.4, ss.1-14, 2017 (Hakemli Dergi)
16. İlişki Pazarlamasi Bileşenleri İle İmaj Ve Müşteri Sadakati Arasindaki İlişkilerin İncelenmesine Yönelik Bir Uygulama An Application For The Relationships Between Relationship Marketing And Image And Customer Loyalty
Balkan and Near Eastern Journal of Social Sciences
, cilt.2, sa.2, ss.100-110, 2016 (Hakemli Dergi)
17. İlişki Pazarlaması Bileşenleri İle İmaj ve Müşteri Sadakati Arasındaki İlişkilerin İncelenmesine Yönelik Bir Uygulama
Balkan and Near Eastern Journal of Social Sciences
, cilt.2, sa.2, ss.100-110, 2016 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
28
2. İşletmelerin Web Sitesi Tasarım Kalitesinin Marka Değeri Üzerindeki Etkisi
International Congress on Turkish Geography Social Science Research II, Antalya/Alanya, Türkiye, 20 - 22 Nisan 2018, ss.442-449, (Tam Metin Bildiri)
5. Özel Markalı Ürünlerin Plansız Satın Alınmasının Satın Alma Sonrası Pişmanlık Üzerindeki Etkisi
4. Uluslararası Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018, (Tam Metin Bildiri)
6. Elektronik Ağızdan Ağıza Pazarlamanın Plansız Satın Almaya Etkisi
III. INES International Education and Social Science Congress, Antalya, Türkiye, 28 Nisan - 01 Mayıs 2018, (Tam Metin Bildiri)
8. An Examinations of Green Product Purchasing Behaviours of Generation X, Y and Z Consumers’
5th International Conference on Social Science and Education Research, Türkiye, 20 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
11. Girişimsel Oryantasyonun Firma Performansı Üzerindeki Etkisinde İş Tatmininin Aracılık Rolü
II. International Academic Research Congress 2017, 18 - 21 Ekim 2017, (Tam Metin Bildiri)
12. Nihai Tüketicilerin Lojistik Hizmet Kalitesi ve Alt Boyutlarına Olan Algılarının, Demografik Özelliklerine Göre İncelenmesi
II. International Academic Research Congress 2017, 18 - 21 Ekim 2017, (Tam Metin Bildiri)
13. Türkiye de Elektronik Perakendeciliğin Gelişimi
II. International Academic Research Congress 2017, 18 - 21 Ekim 2017, (Tam Metin Bildiri)
14. Öğrencilerin Algıladıkları Hizmet Kalitesi ile Memnuniyetleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
2. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, Alanya, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
15. Meslek Yüksekokullarının Üniversite Sanayi Isbirligi Entegrasyonu
2. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, Alanya, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
16. Öğrencilerin Sosyal Medyaya ve Sosyal Medya Reklamlarına Yönelik Algılarının İncelenmesi
2. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, Alanya, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2017, (Tam Metin Bildiri)
20. Şirketlere Sağlanan Devlet Destekeri ile Patent Başvuruları Arasındaki İlişki
Uluslararası Ekonomi Araştırmaları ve Finansal Piyasalar Kongresi (IERFM), Edirne, Türkiye, 12 - 13 Mayıs 2017, (Tam Metin Bildiri)
23. Bireylerin Aileye Ait Olma Duygusunun Marka Bağlılığına Olan Etkilerinde Ailenin Aracılık Rolü
Halk Kültüründe Aile Uluslararası Sempozyumu, Edirne, Türkiye, 25 - 27 Mart 2016, ss.110, (Özet Bildiri)
24. Üniversite Öğrencilerinin Aile Değerlerine Bakış Açılarının İncelenmesi Namık Kemal Üniversitesi Örneği
Halk Kültüründe Aile Uluslararası Sempozyumu, Edirne, Türkiye, 25 - 27 Mart 2016, ss.113, (Özet Bildiri)
25. İlişki Pazarlamasi Bileşenleri İle İmaj Ve Müşteri Sadakati Arasindaki İlişkilerin İncelenmesine Yönelik Bir Uygulama
International Balkan and Near Eastern Social Sciences Conference Series, Plovdiv, Bulgaristan, 12 - 13 Mart 2016, (Özet Bildiri)
26. İlişki Pazarlaması Bileşenleri İle İmaj Ve Müşteri Sadakati Arasındaki İlişkilerin İncelenmesine Yönelik Bir Uygulama
International Balkan and Near Eastern Social Sciences Conference Series, Plovdiv, Bulgaristan, 12 - 13 Mart 2016, ss.727, (Özet Bildiri)
27. Saray İlçesinin Kültür ve Sanat Etkinliklerinin Saray İlçesinin Tanıtılmasına Katkısı
Tekirdağın Değerleri Sempozyumu-Sarayın Değerleri Sempozyumu, Tekirdağ, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2010, cilt.1, ss.137-145, (Tam Metin Bildiri)
28. Marketing of Art in The Perception of Urban Space
Collection of scientific articles VI International scientific conference of V.Tatlin, Penza, Rusya, 21 - 23 Şubat 2010, cilt.4, ss.105-109, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
11
1. Pazarlama Bilgi Sistemi ve Pazarlama Araştırmaları
Pazarlama: Gelenekten Geleceğe Bütüncül Bir Yaklaşım, ÜZEREM NEVİN, ÖZHAN ŞENİZ, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.64-87, 2025
2. Finansal Hizmet İşletmeleri Araştırma yöntemleri, Yapay Zeka ve Büyük Veri
Finansal Hizmet İşletmeciliği: Stratejiler ve Dijital Dönüşüm, YÜRÜK KAYAPINAR PINAR, DUĞRU MELTEM, KAYAPINAR ÖZGÜR, Editör, Paradigma Akademi, Çanakkale, ss.239-260, 2024
3. Pazarlama Araştırmalarında Yapay Zekanın Adaptasyonu ve Bir Pazarlama Ortamı Olarak Metaverse
Geleceği İnşa Etmek: Metaverse ve Yapay Zeka ile İşletmelerde Dijital Dönüşüm, Kayapınar Özgür, Yürük-Kayapınar Pınar, Editör, Paradigma Akademi, Çanakkale, ss.359-397, 2023
5. Pazarlamada Yeni Trentler: Büyük Veri, Veri Madenciliği, Blok Zinciri ve Makine Öğrenmesi
Pazarlama İlkeleri, Nihat Kamil Anıl, Gülnur Eti İçli, Editör, Eğitim Yayınevi, İstanbul, ss.421-456, 2022
8. Dijital Pazarlamada Araştırma Yöntemleri
Dijital Pazarlama Covid-19 Örnekleriyle, Eti İçli Gülnur, Anıl Nihat Kamil, Editör, Türkmen Kitabevi, İstanbul, ss.41-77, 2021
9. Sosyal Medyada Pazarlama Etkinliğinin Ölçümü (Sosyal Medyada Pazarlama Araştırmaları)
Sosyal Medyada Pazarlamanın Gücü Kavramlar, İşleyiş ve Güncel Yaklaşımlar, Talih Akkaya Duygu, Özhan Şeniz, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.417-446, 2021
11. Pazarlama Araştırmalarında Güncel Gelişmeler
Pazarlamada Güncel Gelişmeler, Doç. Dr. Nevin Altuğ, Öğr. Gör. Dr. Şeniz Özhan, Editör, Nobel Yayınevi, İstanbul, ss.571-607, 2018