Yayınlar & Eserler

Makaleler 17
Tümü (17)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (3)
ESCI (2)
Scopus (3)
TRDizin (10)
Diğer Yayınlar (4)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 28

1. Materyalist Değerler İle Hedonik Alışveriş ve Faydacı Alışveriş Arasındaki İlişkinin Yaşam Doyumuna Etkisi

XI. International Balkan and Near Eastern Social Sciences Congress Series (IBANESS) Tekirdağ / Turkey, Tekirdağ, Türkiye, 9 - 10 Mart 2019, ss.952, (Özet Bildiri)

2. İşletmelerin Web Sitesi Tasarım Kalitesinin Marka Değeri Üzerindeki Etkisi

International Congress on Turkish Geography Social Science Research II, Antalya/Alanya, Türkiye, 20 - 22 Nisan 2018, ss.442-449, (Tam Metin Bildiri)

3. Çalışanların Bütünleşik Pazarlama İletişimi’ne Yönelik Düşüncelerinin İncelenmesi: Bankacılık Sektöründe Bir Uygulama

International Congress on Turkish Geography Social Sciences Research II, Antalya-Alanya, Türkiye, 20 - 22 Nisan 2018, cilt.1, ss.552-562, (Tam Metin Bildiri)

4. Otel Müşterilerinin İnternet Şikâyetleri Ve Değerlendirilmesi Üzerine Bir Çalışma: Tekirdağ Örneği

4. Uluslararası Sosyal Beşeri ve İdari Bilimler Sempozyumu, 3 - 05 Mayıs 2018, ss.651-657, (Tam Metin Bildiri)

5. Özel Markalı Ürünlerin Plansız Satın Alınmasının Satın Alma Sonrası Pişmanlık Üzerindeki Etkisi

4. Uluslararası Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 3 - 05 Mayıs 2018, (Tam Metin Bildiri)

6. Elektronik Ağızdan Ağıza Pazarlamanın Plansız Satın Almaya Etkisi

III. INES International Education and Social Science Congress, Antalya, Türkiye, 28 Nisan - 01 Mayıs 2018, (Tam Metin Bildiri)

7. The Effects on Logistics Performance of Information Competency

5th International Conference on Social Sciences and Education Research, Antalya, Türkiye, 20 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri)

8. An Examinations of Green Product Purchasing Behaviours of Generation X, Y and Z Consumers’

5th International Conference on Social Science and Education Research, Türkiye, 20 - 22 Nisan 2018, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

9. Restoran Hizmet Kalitesi Boyutlarının, Müşterilerin Demografik Özelliklerine Göre İncelenmesi: Tekirdağ’da Bir Uygulama

International Balkan and Near Eastern Journal of Social Sciences, 24 - 25 Mart 2018, ss.263-272, (Tam Metin Bildiri)

10. Öğrencilerin Algıladıkları Hizmet Kalitesi ile Memnuniyetleri Arasındaki ilişkinin İncelenmesi

2. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu (Asoscongress), Antalya/Alanya, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2017, cilt.1, ss.1079, (Özet Bildiri)

13. Türkiye de Elektronik Perakendeciliğin Gelişimi

II. International Academic Research Congress 2017, 18 - 21 Ekim 2017, (Tam Metin Bildiri)

15. Meslek Yüksekokullarının Üniversite Sanayi Isbirligi Entegrasyonu

2. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, Alanya, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

16. Öğrencilerin Sosyal Medyaya ve Sosyal Medya Reklamlarına Yönelik Algılarının İncelenmesi

2. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, Alanya, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2017, (Tam Metin Bildiri)

17. Meslek Yüksekokullarının Üniversite Sanayi İşbirliği Entegrasyonu

2. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu (Asoscongress), Antalya/Alanya, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2017, cilt.1, ss.1135, (Özet Bildiri)

18. Meslek Yüksekokullarında Yabancı Dil Öğretiminin İtalya’da Kullanılan Drama Yolu İle Yabancı Dil Eğitiminin Karşılaştırılması

2. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu (Asoscongress), Antalya/Alanya, Türkiye, 18 - 20 Mayıs 2017, cilt.1, ss.48, (Özet Bildiri)

19. Şirketlere Sağlanan Devlet Destekleri ile Patent Başvuruları Arasındaki İlişki

Uluslararası Ekonomi Araştırmaları ve Finansal Piyasalar Kongresi (IERFM), Edirne, Türkiye, 12 - 13 Mayıs 2017, cilt.1, ss.1188-1200, (Tam Metin Bildiri)

20. Şirketlere Sağlanan Devlet Destekeri ile Patent Başvuruları Arasındaki İlişki

Uluslararası Ekonomi Araştırmaları ve Finansal Piyasalar Kongresi (IERFM), Edirne, Türkiye, 12 - 13 Mayıs 2017, (Tam Metin Bildiri)

21. Akademik Teşvik Puanı Sıralamasında Yer Alan Üniversite ve Fakültelerin Girişimcilik Endeksindeki Yerleri

1. International Academic Research Congress, Antalya, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2016, cilt.1, ss.3440-3446, (Tam Metin Bildiri)

22. Girişimci Pazarlamanın Rekabet Stratejileri Çerçevesinde Kavramsal Açıdan İncelenmesi

1. International Academic Research Congress, Antalya, Türkiye, 3 - 05 Kasım 2016, cilt.1, ss.3635-3642, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

23. Bireylerin Aileye Ait Olma Duygusunun Marka Bağlılığına Olan Etkilerinde Ailenin Aracılık Rolü

Halk Kültüründe Aile Uluslararası Sempozyumu, Edirne, Türkiye, 25 - 27 Mart 2016, ss.110, (Özet Bildiri)

24. Üniversite Öğrencilerinin Aile Değerlerine Bakış Açılarının İncelenmesi Namık Kemal Üniversitesi Örneği

Halk Kültüründe Aile Uluslararası Sempozyumu, Edirne, Türkiye, 25 - 27 Mart 2016, ss.113, (Özet Bildiri)

25. İlişki Pazarlamasi Bileşenleri İle İmaj Ve Müşteri Sadakati Arasindaki İlişkilerin İncelenmesine Yönelik Bir Uygulama

International Balkan and Near Eastern Social Sciences Conference Series, Plovdiv, Bulgaristan, 12 - 13 Mart 2016, (Özet Bildiri)

26. İlişki Pazarlaması Bileşenleri İle İmaj Ve Müşteri Sadakati Arasındaki İlişkilerin İncelenmesine Yönelik Bir Uygulama

International Balkan and Near Eastern Social Sciences Conference Series, Plovdiv, Bulgaristan, 12 - 13 Mart 2016, ss.727, (Özet Bildiri)

27. Saray İlçesinin Kültür ve Sanat Etkinliklerinin Saray İlçesinin Tanıtılmasına Katkısı

Tekirdağın Değerleri Sempozyumu-Sarayın Değerleri Sempozyumu, Tekirdağ, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2010, cilt.1, ss.137-145, (Tam Metin Bildiri)

28. Marketing of Art in The Perception of Urban Space

Collection of scientific articles VI International scientific conference of V.Tatlin, Penza, Rusya, 21 - 23 Şubat 2010, cilt.4, ss.105-109, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 11

1. Pazarlama Bilgi Sistemi ve Pazarlama Araştırmaları

Pazarlama: Gelenekten Geleceğe Bütüncül Bir Yaklaşım, ÜZEREM NEVİN, ÖZHAN ŞENİZ, Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.64-87, 2025

2. Finansal Hizmet İşletmeleri Araştırma yöntemleri, Yapay Zeka ve Büyük Veri

Finansal Hizmet İşletmeciliği: Stratejiler ve Dijital Dönüşüm, YÜRÜK KAYAPINAR PINAR, DUĞRU MELTEM, KAYAPINAR ÖZGÜR, Editör, Paradigma Akademi, Çanakkale, ss.239-260, 2024

3. Pazarlama Araştırmalarında Yapay Zekanın Adaptasyonu ve Bir Pazarlama Ortamı Olarak Metaverse

Geleceği İnşa Etmek: Metaverse ve Yapay Zeka ile İşletmelerde Dijital Dönüşüm, Kayapınar Özgür, Yürük-Kayapınar Pınar, Editör, Paradigma Akademi, Çanakkale, ss.359-397, 2023

4. Oyun Tasarım Elemanlarının Oyun Dışında Kullanımı: Oyunlaştırma ve Pazarlama

Pazarlama İletişimi ve Tüketici Davranışları: Kuram, Yöntem ve Yeni Yaklaşımlar 2023, Balkaş Erdoğan Eda, Tan Akbulut Nesrin, Talih Akkaya Duygu, Editör, Eğitim, İstanbul, ss.156-175, 2023 Sürdürülebilir Kalkınma

5. Pazarlamada Yeni Trentler: Büyük Veri, Veri Madenciliği, Blok Zinciri ve Makine Öğrenmesi

Pazarlama İlkeleri, Nihat Kamil Anıl, Gülnur Eti İçli, Editör, Eğitim Yayınevi, İstanbul, ss.421-456, 2022

6. New Media Channels in Corporate Communication and Interaction With the New Consumer: Digital Marketing

Innovative Perspectives on Corporate Communication in the Global World, Olvera-Lobo María Dolores, Gutiérrez-Artacho Juncal, Rivera-Trigueros Irene, & Díaz-Millón Mar, Editör, IGI Global, Hershey, PA, ss.1-21, 2021

7. New Media Channels in Corporate Communication and Interaction With the New Consumer: Digital Marketing

Innovative Perspectives on Corporate Communication in the Global World, Olvera-Lobo María Dolores, Gutiérrez-Artacho Juncal, Rivera-Trigueros Irene, & Díaz-Millón Mar, Editör, IGI Global, Hershey, PA, ss.1-21, 2021

8. Dijital Pazarlamada Araştırma Yöntemleri

Dijital Pazarlama Covid-19 Örnekleriyle, Eti İçli Gülnur, Anıl Nihat Kamil, Editör, Türkmen Kitabevi, İstanbul, ss.41-77, 2021 Sürdürülebilir Kalkınma

9. Sosyal Medyada Pazarlama Etkinliğinin Ölçümü (Sosyal Medyada Pazarlama Araştırmaları)

Sosyal Medyada Pazarlamanın Gücü Kavramlar, İşleyiş ve Güncel Yaklaşımlar, Talih Akkaya Duygu, Özhan Şeniz, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.417-446, 2021

10. The Role of Technology Level and Logistics Performance on the Relationship Between Logistics Service Quality and Firm Performance

Handbook of Research on Sustainable Supply Chain Management for the Global Economy, Ulaş Akküçük, Editör, IGI Global, New York, ss.107-135, 2020 Sürdürülebilir Kalkınma

11. Pazarlama Araştırmalarında Güncel Gelişmeler

Pazarlamada Güncel Gelişmeler, Doç. Dr. Nevin Altuğ, Öğr. Gör. Dr. Şeniz Özhan, Editör, Nobel Yayınevi, İstanbul, ss.571-607, 2018
Metrikler

Yayın

56

Yayın (WoS)

3

Yayın (Scopus)

3

Atıf (WoS)

6

Atıf (Scopus)

12

H-İndeks (Scopus)

1

Atıf (TrDizin)

28

H-İndeks (TrDizin)

4

Atıf (Diğer Toplam)

48

Proje

2

Tez Danışmanlığı

1

Açık Erişim

5
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları